Waarom een professionele fotograaf?

Uit diverse onderzoeken blijkt iedere keer weer dat bezoekers van websites en webshops een eerste indruk vormen op basis van de beeldinformatie en fotomateriaal. Denk daarbij aan professionele foto’s van de dagelijkse bezigheden binnen uw bedrijf en de mensen die daarbij zijn betrokken, aantrekkelijke productfoto’s voor uw webshop, de sfeer die heerst in uw onderneming of culinaire foto’s voor op een menukaart. Het gezegde “één foto zegt meer dan 1000 woorden” is namelijk ook in ons digitale tijdperk steeds meer van toepassing. Daarom is het verstandig uw bedrijfsreportage te laten maken door een professionele fotograaf met ervaring in het vastleggen van een sterk bedrijfsprofiel.

Bedrijfsfotografie

De voordelen zijn:

  • Goede eerste indruk op het internet

  • Representatieve foto’s van uw bedrijf

  • Bedrijfsprocessen duidelijk in beeld
  • Persoonlijke uitstraling van uw bedrijf

Professionele fotografie, uitgevoerd door een fotograaf met: kennis van omgaan met licht, bepalen van een boeiende compositie, kennis van fotografische technieken en kennis van nabewerking geven een meerwaarde aan de presentatie van uw bedrijf, personeel en producten op het internet.

Altijd unieke personal made foto’s op social media

Geen zoektocht meer naar de juiste afbeeldingen! Met jouw persoonlijke beeldcollectie zorg jij ervoor dat je altijd een afbeelding hebt en plaatst bij een bericht op Facebook, LinkedIn, Instagram en andere sociale media. Content met beelden wordt gemiddeld 94% meer gezien, 90% van de informatie die naar de hersenen wordt gestuurd is visueel, mensen onthouden 80% van wat ze zien, 20% van wat ze lezen en 10% van wat ze horen. Informatieve of waardevolle content waar een ondersteunende foto bij wordt geplaatst blijft veel beter hangen bij jouw ideale klant. Bovendien trekt een foto de aandacht van jouw klant, waarna ze verder kijken en jouw verhaal gaan lezen.

Productfotografie

Professionele productfotografie kan de omzet van een fysieke winkel of webshop een goede boost geven. De eerste indruk die klanten van een product hebben, vormt vaak de beslissende factor in het aankoopproces. Bevalt de foto niet of staat een product slordig in de digitale etalage, dan gaat een potentiële klant al gauw bij de concurrent shoppen. Investeren in goede productfoto’s is daarom een must voor webwinkels die:

  • de aandacht van de klant willen trekken

  • een hoger conversiepercentage willen behalen
  • professioneel in de markt willen staan

In een fysieke winkel kun je producten goed bekijken en vasthouden, in een webwinkel ben je als klant afhankelijk van het getoonde beeldmateriaal. Daarom is aandacht besteden aan productpresentaties geen overbodige luxe.Productfoto’s zullen daarom van een perfecte kwaliteit moeten zijn, met close-ups en foto’s vanuit verschillende standpunten en invalshoeken.

Productfotografie

Professionele productfotografie kan de omzet van een fysieke winkel of webshop een goede boost geven. De eerste indruk die klanten van een product hebben, vormt vaak de beslissende factor in het aankoopproces. Bevalt de foto niet of staat een product slordig in de digitale etalage, dan gaat een potentiële klant al gauw bij de concurrent shoppen. Investeren in goede productfoto’s is daarom een must voor webwinkels die:

  • de aandacht van de klant willen trekken

  • een hoger conversiepercentage willen behalen
  • professioneel in de markt willen staan

Productfotografie

Professionele productfotografie kan de omzet van een fysieke winkel of webshop een goede boost geven. De eerste indruk die klanten van een product hebben, vormt vaak de beslissende factor in het aankoopproces. Bevalt de foto niet of staat een product slordig in de digitale etalage, dan gaat een potentiële klant al gauw bij de concurrent shoppen. Investeren in goede productfoto’s is daarom een must voor webwinkels die:

  • de aandacht van de klant willen trekken

  • een hoger conversiepercentage willen behalen
  • professioneel in de markt willen staan